Voimakasta tarinankerrontaa
Blogitekstit, somesisällöt, haamukirjoitukset & referenssitarinat
Nykypäivän tietotulvassa hyvän sisällön merkitys korostuu vahvasti. On löydettävä tapa erottua, eikä perinteinen tyrkyttävä markkinointi enää tehoa. On vedottava tunteisiin ja oltava aidosti kiinnostava asiakkaiden silmissä.
Miksi sisällöntuotanto on niin tärkeää?
Parhaimmillaan hyvä sisältö sitouttaa, herättää positiivista keskustelua ja kannustaa asiakkaita välittämään tietoa eteenpäin. Osaava sisällöntuottaja tuo yrityksesi äänen esiin persoonallisesti ja asiakasta kiinnostavalla tavalla!
Mikä ihmeen haamukirjoitus?
Monet nykyajan yritykset hyödyntävät haamukirjoittajaa viestinnässään. Silloin kun yrityksellä ei ole aikaa kirjoittaa laadukasta viestintää, palkataan siihen usein ulkopuolinen taho.
Haamukirjoitus on yrityksen äänellä tapahtuvaa viestintää, jota voidaan hyödyntää niin sisäisessä viestinnässä kuin ulkoisessa viestinnässä. Esimerkiksi referenssitarinat ja asiantuntija-artikkelit ovat usein haamukirjoituksia, joissa sisällöntuottaja puhuu asiantuntijan perspektiivistä selkeyttävällä äänellä.
Yrityksesi äänellä, askel kerrallaan
Olemme toteuttaneet asiakkaillemme mm. useita asiantuntija-artikkeleita ja referenssitarinoita sekä luoneet yrityksen näköistä tekstisisältöä yhdessä asiakkaan kanssa lähtöruudusta alkaen.
Tutustu hinnastoon ja esitä meille budjettisi. Monesti olemme kyenneet toteuttaa tekstisisältöjä asiakkaan budjettiin sovittaen.
Tutustu sisällöntuotannon hyötyihin alla.
Sisällöntuotannon hyödyt
Sitouttaa asiakkaat
Asiakas sitoutuu vahvemmin, kun tuote tai yritys herättää hänessä tunteita. Osuva sisältö vetoaa tunteisiin ja viihdyttää.
Luo vuoropuhelua
Osta-osta-markkinointi on vaihtunut vuoropuheluksi asiakkaan ja yrityksen välillä. Timanttinen sisältö on tässä avainasemassa!
Mukautuu moneen kanavaan
Hyvin toteutetut sisällöt on helppo muokata toimimaan monessa eri kanavassa, ja niitä voidaan uusiokäyttää ajan kuluessa.
Viestii yhtenäisesti
Yhtenäiset ja toisiaan tukevaat sisällöt tekevät yrityksesi ulkoisesta ja sisäisestä viestinnästä yhtenäistä, selkeää ja luotettavaa.
Tukee brändimielikuvaa
Hyvä sisältö tuo yrityksesi persoonan ja arvot esiin, tukee positiivisesti mielikuvaa brändistäsi sekä erottaa yrityksesi kilpailijoista.
Tehostaa myyntiä
Ammattimainen sisältö tavoittaa kohderyhmäsi ja nopeuttaa kaupantekoa!