Varmuuskopioiden ottaminen ja päivitysten tekeminen verkkosivuille on tärkeää monestakin syystä. Vanhentuneet Wordpress-versiot, tai päivittämättömät teemat ja lisäosat ovat yleinen syy sivuston toiminnallisuuden häiriöille sekä sivujen joutumiselle väärinkäytön kohteeksi.
Blogi
Markkinointi on yhteispeliä
Heidi Uskaure | Luovat Agentit, Yhteistyö | 0 kommentit
Luovien Agenttien taustalla on ajatus siitä, että yhdessä olemme enemmän. Tiimiin kuuluvat tietysti markkinoinnin toteuttajat, mutta harvoin pysähdytään miettimään, että myös työn tilaaja on iso osa joukkueen onnistumista. Olipa kyseessä yksi markkinointitoimenpide tai laajempi yhteistyö, ei maaliin päästä, jos ei asiakas ole hengessä mukana.
Referenssitarina: Helsingin työllisyyspalvelut
Maria Auerkallio | Referenssitarinat | 0 kommentit
Työllisyyden kuntakokeilu käynnistymisen myötä noin kolmannes TE-toimistojen asiakkaista siirtyi kuntien asiakkaiksi. Kokeilun tarkoituksena on selvittää, voidaanko työnhakijoiden palveluja parantaa järjestämällä työnhakijalle palvelut oman kuntansa kautta. Kehittämisellä tähdätään entistä nopeampaan työllistymiseen.
Kasvu-uutisia Luovien Agenttien Toimistosta
Maria Auerkallio | Luovat Agentit, Yhtiötiedotteet | 0 kommentit
Lyhyessä ajassa voi tapahtua suuria asioita. Vuonna 2018 perustettu mainostoimisto Pieni Idea on nyt Luovien Agenttien Toimisto Oy, ja tänä vuonna Heidi on saanut rinnalleen kaksi osakasta, kun Ninja Renvall sekä Katri Vieri astuvat jakamaan vastuuta yhtiön johdossa.
Heidin tekemä perustyö on rakentanut kestäviä yhteistyökuvioita, ja nyt on tullut aika ottaa askel eteenpäin. Ninja ja Katri tulivat osaksi Luovia Agentteja freelancereina, ja heinäkuusta 2022 alkanut liikekumppanuus on syntynyt yhteistyön kasvattamasta luottamuksesta ja ystävyydestä.
Referenssitarina: Suomen Filatelistiliitto
Maria Auerkallio | Referenssitarinat | 0 kommentit
Suomen Filatelistiliitto ry on suomalaisten postimerkkeily-yhdistysten kattojärjestö, jonka tarkoituksena on toimia filatelian harrastajien ja liiton jäsenyhdistysten tukena. Filatelistiliiton tavoitteena on jakaa tietoa postimerkeistä sekä niihin liittyvistä harrastuksista ja tapahtumista kotimaisille harrastajille ja yhdistyksille.
Filatelistiliitto kaipasi markkinointitoimiston apua, koska liiton Facebook-sivun elävöittäminen oli tullut ajankohtaiseksi. Sivu oli kyllä jo olemassa, mutta aktiivisuutta siellä oli ollut viimeksi vuonna 2017. Sivu haluttiin herättää henkiin kahden uuden moderaattorin, Jukan ja Karin, voimin, ja avuksi tähän puhallukseen filatelistit ottivat Luovien Agenttien Toimiston.
Digimarkkinoinnin työkalut
Heidi Uskaure | Luovat Agentit, Vinkit markkinointiin | 0 kommentit
Digimarkkinointi ilman analytiikkaa on aikamoista hakuammuntaa. Voit tehdä kaikenlaisia markkinointitoimenpiteitä netissä ja sosiaalisessa mediassa, mutta ilman tiettyjä apuvälineitä, et oikeasti tiedä, mikä toimii ja mikä ei.